Promocje
Adidas Originals NMD_R2  CG3384
Adidas Originals NMD_R2 CG3384
599,00 zł 399,00 zł
Produkt dnia
New Balance 247     MRL247NW
New Balance 247 MRL247NW
279,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz krótką, prostą odpowiedź na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Szczegółowe opisy podanych niżej zagadnień znajdziesz w stopce strony internetowej MaxiButik.pl (na dole strony) oraz w Regulaminie.

Pamiętaj, Biuro Obsługi Klienta rozwieje wszelkie Twoje wątpliwości, więc jeśli masz jakieś pytania to pisz do nas śmiało na adres: info@maxibutik.pl

 

 

 

Jak złożyć zamówienie?

Złożenie zamówienia jest bardzo proste: wystarczy wybrać odpowiedni produkt, dodać go do koszyka i kliknąć na « Zamawiam ». Raz złożone i potwierdzone zamówienie nie może być modyfikowane, dotyczy to również sposobu dostawy.
Produktów możesz szukać w różnych kategoriach podanych na stronie głównej, buty dla kobiet, buty dla mężczyzn, akcesoria, buty dla dzieci. Możesz także korzystać z wyszukiwarki na stronie MaxiButik.pl Standardowo wystawiany jest paragon fiskalny a na życzenie klienta faktura VAT
   

Jaki jest całkowity czas realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone przed godzina 14 (od poniedziałku do piątku) zostanie przygotowane
i wysłane tego samego dnia. Zamówienia złożone po tej godzinie zostaną przygotowane 
i wysłane następnego dnia.

 

W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można sprawdzić także logując się na indywidualne konto klienta. 
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

 

 

  

   

Czy mogę zwrócić zamówienie ?

Zdajemy sobie sprawę, że zakupy online rządzą się swoimi prawami. Nie ma tu możliwości przymierzenia czy „namacalnego" kontaktu z kupowanym produktem. Dlatego w przypadku każdego zakupionego u nas towaru możesz go przymierzyć i jeśli coś Ci nie odpowiada, odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru paczki. 

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania (dotyczy to także pudełka i metki). Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (prosimy przymierzać buty w warunkach domowych, bez odrywania metek).

Czy mogę wymienić produkt np na inny rozmiar ?

Jeżeli  interesuje Cię inny rozmiar danego modelu i jednocześnie chcesz mieć pewność, że nie zniknie on ze sprzedaży zanim dotrze do nas Twoja przesyłka zwrotna, proponujemy w takich sytuacjach jak najszybszy zakup interesującego Cię nowego towaru i jednoczesny zwrot, zgodnie ze standardową procedurą, zakupionego pierwotnie produktu. Dołożymy starań aby zwrot należności za pierwszy zakup zrealizować w możliwie najkrótszym terminie. Zazwyczaj zwrotu wpłaty dokonujemy do 3 dni roboczych.

 

 

 

 

Czy można umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Jeżeli zależy Państwu na określeniu konkretnej godziny dostarczenia przesyłki prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej. Kurier nie ma obowiązku dzwonić i uprzedzać przed dostarczeniem przesyłki. Dodatkowo w momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej dostawcy.

 

Na jaki adres odesłać przesyłkę na zwrot lub wymianę?

Zwroty i reklamacje prosimy odsyłać na adres Firmy:

NOMA
Maciej Neumann, Piotr Maniecki Sp. J.
ul. Łąkowa 3
64-330 Opalenica

Kurier nie zastał mnie w domu

W przypadku niezastania odbiorcy nie są naliczane dodatkowe koszty. Kurier ponowi próbę dostarczenia przesyłki następnego dnia oraz pozostawi awizo z telefonem kontaktowym w celu ustalenia terminu odbioru.

 

Czy mogę śledzić moją przesyłkę?   


Aktualny status zamówienia można śledzić w Historii Zamówień Konta Klienta. Historia statusów zamówienia jest wyświetlana po kliknięciu w aktualny status.

Dla większości przesyłek informacja o numerze listu przewozowego jest wysyłana e-mailem – wtedy przesyłkę można śledzić na stronach internetowych właściwej firmy kurierskiej.

Może zdarzyć się, że e-mail wysyłany przez system Sklepu nie dotrze do adresata lub dotrze z opóźnieniem z powodu problemów z pocztą elektroniczną - dlatego Historia Zamówień, to najpewniejszy sposób ustalenia, co dzieje się z zamówieniem w danym momencie.
 
 

W jaki sposób można otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?

Sposób dostawy należy wybrać podczas składania zamówienia. Możliwa jest dostawa Pocztą Polską, za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub w poprzez Paczkomaty InPost. Szczegóły kosztów dostawy można znaleźć na stronie:

www.MaxiButik.pl

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl