Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz krótką, prostą odpowiedź na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Szczegółowe opisy podanych niżej zagadnień znajdziesz w stopce strony internetowej MaxiButik.pl (na dole strony) oraz w Regulaminie.

Pamiętaj, Biuro Obsługi Klienta rozwieje wszelkie Twoje wątpliwości, więc jeśli masz jakieś pytania to pisz do nas śmiało na adres: info@maxibutik.pl

 

 

 

Jak złożyć zamówienie?

Złożenie zamówienia jest bardzo proste: wystarczy wybrać odpowiedni produkt, dodać go do koszyka i kliknąć na « Zamawiam ». Raz złożone i potwierdzone zamówienie nie może być modyfikowane, dotyczy to również sposobu dostawy.
Produktów możesz szukać w różnych kategoriach podanych na stronie głównej, buty dla kobiet, buty dla mężczyzn, akcesoria, buty dla dzieci. Możesz także korzystać z wyszukiwarki na stronie MaxiButik.pl Standardowo wystawiany jest paragon fiskalny a na życzenie klienta faktura VAT
   

Jaki jest całkowity czas realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone przed godzina 14 (od poniedziałku do piątku) zostanie przygotowane
i wysłane tego samego dnia. Zamówienia złożone po tej godzinie zostaną przygotowane 
i wysłane następnego dnia.

 

W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można sprawdzić także logując się na indywidualne konto klienta. 
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

 

 

  

   

Czy mogę zwrócić zamówienie ?

Zdajemy sobie sprawę, że zakupy online rządzą się swoimi prawami. Nie ma tu możliwości przymierzenia czy „namacalnego" kontaktu z kupowanym produktem. Dlatego w przypadku każdego zakupionego u nas towaru możesz go przymierzyć i jeśli coś Ci nie odpowiada, odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru paczki. 

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania (dotyczy to także pudełka i metki). Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (prosimy przymierzać buty w warunkach domowych, bez odrywania metek).

Czy mogę wymienić produkt np na inny rozmiar ?

Jeżeli  interesuje Cię inny rozmiar danego modelu i jednocześnie chcesz mieć pewność, że nie zniknie on ze sprzedaży zanim dotrze do nas Twoja przesyłka zwrotna, proponujemy w takich sytuacjach jak najszybszy zakup interesującego Cię nowego towaru i jednoczesny zwrot, zgodnie ze standardową procedurą, zakupionego pierwotnie produktu. Dołożymy starań aby zwrot należności za pierwszy zakup zrealizować w możliwie najkrótszym terminie. Zazwyczaj zwrotu wpłaty dokonujemy do 3 dni roboczych.

 

 

 

 

Czy można umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Jeżeli zależy Państwu na określeniu konkretnej godziny dostarczenia przesyłki prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej. Kurier nie ma obowiązku dzwonić i uprzedzać przed dostarczeniem przesyłki. Dodatkowo w momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej dostawcy.

 

Na jaki adres odesłać przesyłkę na zwrot lub wymianę?

Zwroty i reklamacje prosimy odsyłać na adres Firmy:

NOMA
Maciej Neumann, Piotr Maniecki Sp. J.
ul. Łąkowa 3
64-330 Opalenica

Kurier nie zastał mnie w domu

W przypadku niezastania odbiorcy nie są naliczane dodatkowe koszty. Kurier ponowi próbę dostarczenia przesyłki następnego dnia oraz pozostawi awizo z telefonem kontaktowym w celu ustalenia terminu odbioru.

 

Czy mogę śledzić moją przesyłkę?   


Aktualny status zamówienia można śledzić w Historii Zamówień Konta Klienta. Historia statusów zamówienia jest wyświetlana po kliknięciu w aktualny status.

Dla większości przesyłek informacja o numerze listu przewozowego jest wysyłana e-mailem – wtedy przesyłkę można śledzić na stronach internetowych właściwej firmy kurierskiej.

Może zdarzyć się, że e-mail wysyłany przez system Sklepu nie dotrze do adresata lub dotrze z opóźnieniem z powodu problemów z pocztą elektroniczną - dlatego Historia Zamówień, to najpewniejszy sposób ustalenia, co dzieje się z zamówieniem w danym momencie.
 
 

W jaki sposób można otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?

Sposób dostawy należy wybrać podczas składania zamówienia. Możliwa jest dostawa Pocztą Polską, za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub w poprzez Paczkomaty InPost. Szczegóły kosztów dostawy można znaleźć na stronie:

www.MaxiButik.pl

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl