Śledzenie przesyłki

Aktualny status zamówienia można śledzić w Historii Zamówień Konta Klienta. Historia statusów zamówienia jest wyświetlana po kliknięciu w aktualny status.

Dla większości przesyłek informacja o numerze listu przewozowego jest wysyłana e-mailem – wtedy przesyłkę można śledzić na stronach internetowych właściwej firmy kurierskiej.

Może zdarzyć się, że e-mail wysyłany przez system Sklepu nie dotrze do adresata lub dotrze z opóźnieniem z powodu problemów z pocztą elektroniczną - dlatego Historia Zamówień, to najpewniejszy sposób ustalenia, co dzieje się z zamówieniem w danym momencie.

 

Kliknij logo przewoźnika którego wybrałeś i śledź swoją przesyłkę:

 

 

                               

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl